reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Gurník

Stanislav Gurník

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem pisat a tvorit aby som unikol. Alebo zachoval. Zoznam autorových rubrík:  Umenie-osobnáJa,moje alter-ja a okoliepoviedkySúkromnéNezaradené

reklama

Ja,moje alter-ja a okolie

Ja a moje malé červené ja

Stanislav Gurník

Ja a moje malé červené ja

V poslednej dobe sa v súvislosti s výročím oslobodenia od komunizmu dosť hovorí o tejto téme a chcem povedať ,že mam 21 rokov ,nezažil som to a myslím, že bude správne ak o tom napíšem niečo málo aj ja.

  • 14. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 595x
  • 1
Život za prachy

Stanislav Gurník

Život za prachy

...alebo ako bolo na jahodách

  • 14. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 597x
  • 0
Pol roka som nič nenapísal.

Stanislav Gurník

Pol roka som nič nenapísal.

Za ten čas som zažil dve úmrtia, zatvorenie jedných dverí ktoré už nikdy nebudem môcť otvoriť, tucet dverí ktoré ešte síce môžem otvoriť ale nejaký blbec za nimi zasunul babkin dubový sekretár, malé výhry, veľké prehry, veľké výhry, malé prehry (napr. asi neexistuje lepšia odmena za výhru v stávke ako lízatko chupa chups xxl) a názorovú rozorvanosť zmiešanú s bezmocnosťou v dokonalom striku pre samovrahov.

  • 23. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 993x
  • 3
Bavia ma len samé...

Stanislav Gurník

Bavia ma len samé...

Letný semester sa skončil , ako som zistil ráno po prebudení a s touto myšlienkou sa vo mne prebudilo aj sklamanie, ktoré z tohto faktu vyplýva a  pocit, že som bol podvedený.

  • 28. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 175x
  • 0
S rodičmi v kine končím!

Stanislav Gurník

S rodičmi v kine končím!

Bol som v kine na filme Parfum s rodičmi. Bo to pre mňa obrovský zážitok. Neviem prečo ma tak zasiahol, možno tým, aké je tam emocionálne napätie, možno tým že človek ktorý hrá hlavnú úlohu nepatri k uctievačom kultu ľudstva, naskôr oboje....

  • 2. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 519x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu