reklama

S rodičmi v kine končím!

Bol som v kine na filme Parfum s rodičmi. Bo to pre mňa obrovský zážitok. Neviem prečo ma tak zasiahol, možno tým, aké je tam emocionálne napätie, možno tým že človek ktorý hrá hlavnú úlohu nepatri k uctievačom kultu ľudstva, naskôr oboje....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Keď film skončil a my sme vyšli z kina do osvietených sálou a obchodov po stranách, bolo to pre mňa ako uder kladivom, zrazu som pohŕdal všetkou tou strojenosťou a obyčajnosťou, čo sa okolo mňa zjavila. Ale môj vzťah k filmu , pocit výnimočnosti ešte vzrástol a pocity ktoré som mal dovtedy sa ešte znásobili. Nemohol som sa dočkať, kedy pôjdeme preč do noci , bielej zimy. Mal som chuť bežať preč, preč od tohto svinstva. Žiaľ podobný pocit nezdieľali moji rodičia , ešte akoby spomalili na rýchlosť slimáka a pozorne si obzerali všetky výklady. Zúril som , ale nie až tak veľmi , ešte stále vo mne žil ten film. Opatrne som sa spýtal rodičov , prečo idú tak pomaly. Nevedia, pozerajú si výklady keď už sú tu. Ale našťastie zrýchlili. Už aby sme boli preč.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Konečne! Čerstvý vzduch, prostredie počernelo, osvetľoval iba mesiac a svetlá z bytoviek. Konečne si poriadne vychutnám ten pocit z filmu čo vo mne zanechal....Prešli sme zopár metrov , po tichu, ale potom sa moji rodičia začali rozprávať , aké to bolo nereálne, koľko tam bolo vymyslených veci...Preboha! Veď to nie je dôležité! Prečo ich to zaujíma? Prečo sú až tak presýtení realitou a dospelosťou, že nedokážu povzniesť nad také malé výmysly? Úplne mi týmto zničili dojem. Pocit, ktorý som si uchovával v sebe aby nevyprchal príliš skoro, aby som si ho užil, je preč! Chcel som povedať niečo... dosť škaredé. Mlčal som . Sú to moji rodičia a ja ich veľmi ľúbim.

Stanislav Gurník

Stanislav Gurník

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem pisat a tvorit aby som unikol. Alebo zachoval. Zoznam autorových rubrík:  Umenie-osobnáJa,moje alter-ja a okoliepoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu