reklama

Rok (ne)plodnosti

Moja stranka.Nic viac

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je to rok, čo som nič nenapísal do blogu a vzhľadom na moje duševné zdravie to považujem za absolútne chybný krok(už nemám kde verejne nadávať,teda mám, ale nejak som na to nemal odvahu). Dúfam, že aspoň malou satisfakciou pre mňa a možno trošku aj pre Vás je, že som si konečne zosmolil stránku svojích prác, ateliérových-školských aj domácich-súkromných. Hádam niekoho zaujmú. Keby nie-dajte vediet!,kryticky názor je plodnejsi! Do budúcna si dávam záväzok napísať o niektorých prácach ich "príbehy".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže: www.gurnik.host.sk

Bohužiaľ ako tvorca webstránok som začiatočník, takže podľa predbežného prieskumu mnohým nepôjde ,hlavne čitateľom zo slabším pripojením, zatiaľ to bolo 50 na 50. Takže tým čo nepojde sa ospravedlňujem, časom sa i to určite podarí vyriešiť. 

Stanislav Gurník

Stanislav Gurník

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem pisat a tvorit aby som unikol. Alebo zachoval. Zoznam autorových rubrík:  Umenie-osobnáJa,moje alter-ja a okoliepoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu