reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Gurník

Stanislav Gurník

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem pisat a tvorit aby som unikol. Alebo zachoval. Zoznam autorových rubrík:  Umenie-osobnáJa,moje alter-ja a okoliepoviedkySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Rok (ne)plodnosti

Stanislav Gurník

Rok (ne)plodnosti

Moja stranka.Nic viac

  • 18. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 634x
  • 0
Miesto, kde je čas oddychovať

Stanislav Gurník

Miesto, kde je čas oddychovať

Znova ma postihla udalosť, ktorá je viac-menej pravidelná a vyznačuje sa tými istými príznakmi ,aj keď okolnosti sa líšia. Začína sa to obvykle po určitom pracovnom období, keď pred sebou vidíte koniec , pomyselnú hranicu medzi vašou prácou a oddychom . Akonáhle ju však prekročíte , zistíte že to nebol začiatok, ale pokračovanie a hranica sa stáva zrkadlom a vy začínate mať pocit, že to nezvládnete.. Ale nakoniec to len predsa vydržíte, lebo ak ste to zvládli do teraz, zvládnete to aj ďalej. Otázka je jednoduchá je v tomto prípade jednoduchá: Do kedy?

  • 7. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 001x
  • 1
Moja rodinná červeň

Stanislav Gurník

Moja rodinná červeň

O rodine a komunizme...

  • 10. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 726x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu