reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Gurník

Stanislav Gurník

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem pisat a tvorit aby som unikol. Alebo zachoval. Zoznam autorových rubrík:  Umenie-osobnáJa,moje alter-ja a okoliepoviedkySúkromnéNezaradené

reklama

Umenie-osobná

Umenie vs ľud

Stanislav Gurník

Umenie vs ľud

Som ešte v podstate mladé ucho, študent, ale mal som tu drzosť si niečo zarobiť na trhoch, kde som prezentoval svoje práce. Neboli to nijak výnimočné trhy, ale uvedomil som si, čo je Slovák schopný investovať do umenia. A čo nie.

  • 24. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Farebná smrť

Stanislav Gurník

Farebná smrť

Prišla za mnou teta, aby som jej namaľoval obraz. Chcela niečo optimistické, lebo sa jej práve podarilo dostať jej bývalého manžela preč z bytu a keď odchádzal ,zobral si zo sebou aj posledný obraz čo bol na stene v obývačke.

  • 31. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 860x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu