reklama

Moja rodinná červeň

O rodine a komunizme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj pradedko bol komunista. Jeden z prvých v Poprade. Vlastne tam založil komunistyckú stranu. Keď zomrel, prababka spálila všetky jeho veci.Stranícke knižky, vysvedčenia, dokumenty,knihy, fotky, všetko. Zostal iba kabát, aj ten neskôr spálil dedko. Potom ju zasypal sneh zo strechy. Dedko nebol komunista. Bol vodič a tiež bojoval v bosej armáde za druhej svetovej s kosou. Otec bol komunista, pracoval v strane na oddelení kultúry. Ked dedkovi povedal ze pracuje pre komunistov, zmlátil ho ako rešeto. Teraz už komunista nie je. Ani predtým nebol nejakým zarytým, lebo sa ťažko zháňali skupiny ako Beatles a Yes a Jetro Tull a podobne. Museli ich nahrávať na pásky z maďarského rádia , ktoré sa dalo chytiť len pri Košiciach. Moja mama pracovala ako pionierska vedúca v škole. Musela to robiť, aby mala dva roky praxe v školstve a aby si niečo zarobila. Prax v školstve musela mať, aby mohla isť na pedagogickú vysokú školu. Ja nie som komunista. Ale snažím sa prispôsobiť(využiť?) systému ako to robil môj otec. Poznám mnohých ktorý to robia. A robili to aj za komunizmu.

Stanislav Gurník

Stanislav Gurník

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem pisat a tvorit aby som unikol. Alebo zachoval. Zoznam autorových rubrík:  Umenie-osobnáJa,moje alter-ja a okoliepoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu